UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE
|
|
|
|
|
|
LÉKAŘSKÁ FAKULTA V PLZNI
Anketa studentů o studiu 2006
Stomatologie - 2. ročník
Shledáváte organizaci výuky předmětu promyšlenou a efektivně využívající určený čas?
|
|
Posuzovací stupnice odpovědí : |
1 |
|
Ano bez výhrad |
2 |
Vcelku ano |
3 |
S určitými výhradami |
4 |
S velkými výhradami |
5 |
Ne |
|
[ v závorkách jsou počty studentů,
kteří se k otázce vyjádřili ] |
|
Hodnocené předměty : |
1 |
|
Preklinické zubní lékařství |
2 |
Histologie a embryologie |
3 |
Fyziologie |
4 |
Biologie a genetika |
5 |
Biochemie |
6 |
Patologická anatomie a orální patologie |
7 |
Preventivní zubní lékařství a kariologie |
8 |
Psychologie a komunikace s pacientem |
9 |
Klinické zubní lékařství |
10 |
Protetická technologie |
11 |
Topografická anatomie hlavy a krku |
12 |
Tělesná výchova |
|
Je studijní materiál (učebnice, texty a návody) dostupný a kvalitní?
|
Odhadněte v procentech Vaši účast na přednáškách.
|
Posuzovací stupnice odpovědí : |
1 |
|
Ano bez výhrad |
2 |
Vcelku ano |
3 |
S určitými výhradami |
4 |
S velkými výhradami |
5 |
Ne |
|
[ v závorkách jsou počty studentů,
kteří se k otázce vyjádřili ] |
|
Hodnocené předměty : |
1 |
|
Preklinické zubní lékařství |
2 |
Histologie a embryologie |
3 |
Fyziologie |
4 |
Biologie a genetika |
5 |
Biochemie |
6 |
Patologická anatomie a orální patologie |
7 |
Preventivní zubní lékařství a kariologie |
8 |
Psychologie a komunikace s pacientem |
9 |
Klinické zubní lékařství |
10 |
Protetická technologie |
11 |
Topografická anatomie hlavy a krku |
12 |
Tělesná výchova |
|
Byl výklad přednášejícího jasný a srozumitelný?
|
Vzbudil ve Vás přednášející hlubší zájem o vykládanou látku (předmět)?
|
Posuzovací stupnice odpovědí : |
1 |
|
Ano bez výhrad |
2 |
Vcelku ano |
3 |
S určitými výhradami |
4 |
S velkými výhradami |
5 |
Ne |
|
[ v závorkách jsou počty studentů,
kteří se k otázce vyjádřili ] |
|
Hodnocené předměty : |
1 |
|
Preklinické zubní lékařství |
2 |
Histologie a embryologie |
3 |
Fyziologie |
4 |
Biologie a genetika |
5 |
Biochemie |
6 |
Patologická anatomie a orální patologie |
7 |
Preventivní zubní lékařství a kariologie |
8 |
Psychologie a komunikace s pacientem |
9 |
Klinické zubní lékařství |
10 |
Protetická technologie |
11 |
Topografická anatomie hlavy a krku |
12 |
Tělesná výchova |
|
Přispívají praktická cvičení k hlubšímu pochopení látky?
|
Domníváte se, že Vám učitel věnoval při vedení praktických cvičení dostatečnou pozornost?
|
Posuzovací stupnice odpovědí : |
1 |
|
Ano bez výhrad |
2 |
Vcelku ano |
3 |
S určitými výhradami |
4 |
S velkými výhradami |
5 |
Ne |
|
[ v závorkách jsou počty studentů,
kteří se k otázce vyjádřili ] |
|
Hodnocené předměty : |
1 |
|
Preklinické zubní lékařství |
2 |
Histologie a embryologie |
3 |
Fyziologie |
4 |
Biologie a genetika |
5 |
Biochemie |
6 |
Patologická anatomie a orální patologie |
7 |
Preventivní zubní lékařství a kariologie |
8 |
Psychologie a komunikace s pacientem |
9 |
Klinické zubní lékařství |
10 |
Protetická technologie |
11 |
Topografická anatomie hlavy a krku |
12 |
Tělesná výchova |
|
Považujete vybavení učeben a laboratoří (kapacitu, přístrojové vybavení a pracovní podmínky) za dostatečné?
|
Domníváte se, že zadání otázek u zkoušky bylo jasné a hodnocení Vašich znalostí objektivní?
|
Posuzovací stupnice odpovědí : |
1 |
|
Ano bez výhrad |
2 |
Vcelku ano |
3 |
S určitými výhradami |
4 |
S velkými výhradami |
5 |
Ne |
|
[ v závorkách jsou počty studentů,
kteří se k otázce vyjádřili ] |
|
|